nämen hallå :)

nämen hejsan på dejsan:)

Elin har ju faktist skrivit ett inlägg:D bra elin :D

Nu känns de väldigt bra för nu är jag ledig torsdag-fredag och sen äre helg, iiiiiii!!:D och de är emelie som skriver om ni ville veta:) de har precis regnat men nu skiner solen lite där ute=) barbrabra. de är jobbigt när de regnar, jag mår inge bra då, men nu regnar de ju inte! :D hahah. Idag och måndag, tisdag har bergsåkers orketser MP9:or, kör och dans varit på turné:) väldigt roligt var de:) skönt att slippa skolan också, även fast att de vore bra att vara där nu när vi har ganska mycket. Det kanske kommer upp lite bilder på min bdb, alla som vet vad den är ;D hohoh.

Näe nu ska jag gå ut :) ha de superbra!

// lillasyster emelie (L)

Kommentarer
Postat av: Agnes Bäztiizz

Var det så hos er oxå.

2009-05-21 @ 08:37:27
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0