första inlägget-i Hamra

tjena tjena :D första inlägget  här då ;) haha. jag och min kära syster Elin har nu skaffat en blogg, som ni kanske märkt. Känns riktgt bra de, att  ha nått tillsammans som vi kan dela och älska. Just nu är vi båda i fjällen, närmare bestämt i Hamra:) vi kom i Söndags och har haft riktigt fin väder!  Fin färg har vi nog fått. Vissa ser ut som jultomtar, andra som hallon och vissa andra ser ut om morötter... för att de finns ju dom som smörjer in tusen lager av after sun som innehåller " with a touch of self tan"  hahaha. " de är inte så lätt att skratta, för oss drabbade" säger en anonym källa hahaha! men de är ju fint de ;)

Idag åkte vi skoter och tolkade efter:) härligthärligt var de! solen sken och himmlen var blå:') vi träffade också en kille som var påväg till Norge, som gick åt fel håll, kul kille de. Just nu i denna sekund sitter Elin och rättar i Ludvigs mattebok och jag sitter här och skriver, hohoho. Nu ska jag och bigg siss Elin dra vidare till affären:) ha de så bra allihopa:)
hasta luego amigos!
abrazo // emelie =)


Kommentarer
Postat av: jossi

Kul att ni skaffat en blogg:) Ha det bra !

2009-04-17 @ 10:42:54
Postat av: Sebbe "Pappan" Andersson

Trevlans att ni skaffat blogg:) men man måste ju kämpa för att se vad det står:)

2009-04-17 @ 14:09:26
Postat av: lillsiss

haha, vart träffade ni killen som gick åt fel håll ? :P<3

2009-05-02 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0