wowwww ett inlägg ;D iiiiiiiiiiiiii=)

hej på er alla :)
nu vare länge sen, elin har inte skrivit nått än, men jag känner att jag måste skriva nått nu, så att de blir nått mer som händer här, eller nått, haha.

Idag hade iaf jag musik prov, de gick väl som de gick:) Idag är de även tisdag:) inge mer prov denna vecka! Vi är också lediga torsdag och fredag, de känns väääldigt nice:) På onsdag far denna familj till stugan i Hårte, vi får väl se vilka som hänger med;) I kväll är det också andra avenyn, känns ganska hemskt att jag har fassnat för de, var riktigt emot de i början asåå... men så kan de ju också gå;)

Dagens...

roligaste: telenor killarna lätt!
tråkigaste:  tröttheten isf
första tanke: snälla sova mer, nej måste upp och plugga... haha
inköp: hemligt ;)
humör: trött men lycklig tjej:D
*******: simon
låt: iris-the goo goo dolls
finaste sms: nu då:) / elin
klockslag: 22:11 - vattenkran!
glömma bort: Malins papper:(
återkomst: johanna söderberg:D
saknad: (L)
nagelack: lila =)
borde göra: fara till the telenor maan

näe nu får de räcka:) hoppas ni blivit nöjda och glada!:D nu ska jag hitta på något annat roligt:) hoppas alla får ha de superbra!

hjärtliga hälsningar emelie johanna wedin i Suecia i Sundsvall :)

Adios!

Kommentarer
Postat av: Sebbe "Pappan" Andersson

haha i sverige i sverige:D älskling simon?:D

2009-04-28 @ 21:24:00
Postat av: Sebbe "Pappan" Andersson

haha sverige i sverige:D älskling simon?:D

2009-04-28 @ 21:24:41
Postat av: lillsiss =D

inget inlägg om att jag fyller år ? :/<3

2009-05-02 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0